Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Ronja - 28 oktober 2010 21:09

tjenixen!  


nu blire en kortis, måste sova me :P vilket jag försöker göra inst 8 timmar per dygn för att få bort dom där jäkla mörka ringarna jag har under ögonen xP

imorron blire bad på gympan! :D och SISTA DAGEN  innan en vecka me loov!! =D ska gå till hemköp och köpa ett såntdär riktigt onyttigt wienerbröd! :P mumma!!!

 

de e Halloween immorron :D          har lääskigt Halloween tema på datan som gör creapiga ljud ^^

(creapiga = läskiga) ;)

 

akvarie uppdat.: Eco har flyttats tillbaks ingen, ha  simmar ganska normalt men är dock inte lika snabb som de andra, särskilt inte vd matningen så nu ska jag sätta mej vid akvariet lite och se ifall jag kan få honom att käka lite oxå =)


Natti Natti OX!!

 

Av Ronja - 28 oktober 2010 12:51

jaaaag har tråååkigt ooo!!!

Av Ronja - 28 oktober 2010 12:41

halloj =)  


 sitter vid datasalens gammla burkar och väntar på att Maria, våran SV lärare, ska rätta min 12 sidor långa skräckis :P vi skulle abslout max skriva 6 a4 men jag märkte inte riktigt hur långt jag skrivit och de sluta me 12 xP :S

 nu har ho börjat me min... har säkert 10 000 fel :P

Hannah hälsar ^^  


CS!


Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards