Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Ronja - 17 oktober 2010 20:32

hejhej =)

 

blivit nån dag sen jag skrev nu oxå, som de står i min presentation; tror inte jag håller på så llänge :P fast jag måste nog erkänna att lite kul e de ;) fast de tar ju ett tag att komma igång me att skriva...asså, inte bara skriva så här utan att skriva så folk faktist vil läsa de,.. t.ex min skumma rubriker, när du ser ett inlägg som heter förgiftning, bombnedslag och djävulsmat, får det dej inte att undra 'va i hellskotta har hon gjort nu?? , va sjuttsingen menar hon!?? '

det e ju därför du klickar på länken och börjar läsa, eller hur?

 de e de som e de roliga me att blogga, att skriva om vad man t.ex har hittat på under en dag, men inte bara vad man har gjort och hur man har gjort de mm, utan att skriva på ett roligt/intressant sätt så att folk faktist vill läsa de, jag kanske inte är bäst på det , och jag har förmodligen tråkat ut dej med innehållet på min frukost nån gång,... men om du läser dehär, så har du förmodligen lästt lite annat oxå, och då e de ju iaf ngt som för dej att vilja läsa, eller hur??

å, ja, jag E bra! ;)

 

okej, imorses började jag med att äta: ..

ha, skoja, de där om min frukost skulle förmodlligen inte vart så kul för dej att läsa, .. att jag åt en falukorvs macka och ett glas mjölk samtidigt som jag kollade på 'En riddares historia' för andra gången på 24 H (men de va bara för att Heath Ledger e snygg... fast filmen va väl bra den me..) , ser du, inte alls särskilt kul, eller hur?? (herregud, eller hur? måste va dagens ord, ..eller hur?? ;D )

 

så jag kanske kan berätta at de e skola imorrn, vilket du förmodligen redan visstee, alltså inte särskilt intressant att läsa om, men här kommer de Intressanta, de du inte vet... :

SKOLAN SUUUGER!!!

 finns de nått tråkigare än att vakna av en klockradio, kl 6 på morronen, den tiden du känner att 1 timmas mer sömn skulle gjort så att man var på topp hela dagen, men needå! du MÅSTE gå upp när klock JÄv*** ringer för annars missar du skolan!,.. skolan!!! de e ju inte ens inärheten av ett värdigt skäl till att släpa sej upp kl 6 på morronen!!!

 om mamma skulle kommit upp kl 6:15 och sagt :

"gumman, nu måste du gå upp, annars kommer du försent till  de där bungyjumpet du skulle göra med Bill Kaulitz ner för Grand Canyon!"

DET kallar jag ett Värdigt skäl till att gå upp kl 6!!

men att gå upp kl 6 av;

"gumman, kommigen, nu måste du till skolan!!"

SKOLAN!!!!

de e ... ne, de går inte ens beskriva de..., jo, Hemskt, nästan förnedrande Hemskt!

alla vuxna säger nått som jag faktist Kan hålla med om, att skolan är vägen till en lyckad framtid. men det Ingen av dom har tänkt på är att det kanske inte finns nån jäkla framtid! då skulle det vara mycket bättre för mej att uppleva ett bungyjump hopp ner för Grand Canyon med självaste Bill Kaulitz, än att gå Ännu en dag i en senapsgul stinkade ((stanken kommer från maten vi tvingas äta där))skolan me 100 tals knökande (jag menar att dom knör *:P ) elever som ½ bunten ser ut som.... ne, ne nu ska jag va snäll... skippa de. 100 tals knökande elever som är där för samma as tråkiga syffte, att lära sig nånting, att utbilda sig till nått dom vill bli i den framtid som med 50% säkerhet inte ens kommer att existera!!!

så varför inte bara strunta i skolan och göra nått som är Värt att gå upp kl 6 för?? jo, för att om vi inte går i skolan, får vi inga bra betyg, får vi inga bra betyg kommer vi inte in på nått gymnasium, och kommer vi inte in på ett gymnasium, ja då kan man bara börja bygga på en  korvvagn och hyra en plats på torget i Borås för försäljning !!!!

så varför inte bara strunta i betyg, gymnasium och vettigt jobb?? jo, för att jag HATAR korv!!!

så anledningen till att jag måste släpa mej upp me tuppen varje morron (förutom 2 UNDERBARA dagar i veckan) e för att jag tvunget ska HATA korv..

hade jag bara lärt mej att gilla kovjäklarna, då skulle jag slippa göra de här!

men, eftersom jag nu HATAR korv måste jag gå upp kl 6 imorron, därför måste jag tyvärr sluta blogga nu... eftersom jag HATAR korv  .

 

God natt! <3

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards