Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Ronja - 15 oktober 2010 16:48

ledsen, ingen skumm rubrik idag, i'm closed for bussiness...

Bonjour =P

ledsen att jag alldrig skrev igår, hade NO papper upp till öronen :P de va ju prov idag så jag pluggade och renskrev ända tills jag nästan somnade :P

men provet gick bra, riktigt bra, hoppas på MVG (såklart ;) ).

 

Nu e de 2 yngsta guppisarna döpta, den ena har längre och rödare fenor än den andra, han heter Fire. den andra har lite mer oragne och lite mer prickiga fenor, han heter Rubin =) en plan har börjat ta form i huvet (de du! nu blev du allt förvånad, eller hur!? ;)  )jag tänker att jag ska bara ha guiipsar, med stora färgglada fenor =) har inte tänkt igenom de helt än men de vore kul, dom e ju så fina *=) visst, de finns ju fiskar som är mycket finare men dom är ju oftast både dyra, sälsynta och svår skötta. guppisarna är ju offtast väldigt fina, de finns i många variationer, är nog de mest lättskötta fiskarna man kan ha och så kostar dom inte mer än 45 kr st (MAX!) :D

 

 

ikväll blire frdas mys me smörgåstårta!! =D MUMMMMS!!!! :P

 

gissa vad jag gjorde i morses? jag bestämde mej för att gå istället för att ta cycklen, tror du inte jag virckar foten eler? jojjomensan! har haft ont i den hela dagen :/ .

 

neé, så här på en fredag efetermidda e jag ganska trött.... har ju inte ens skrivit några roliga kommentarer eller ngt... aja, de får bli en annan gång =)

 

CS! Peace N' Love! nu blire freeddaasss myyyssss!!!!

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards