Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Ronja - 13 oktober 2010 19:48

usch på burk me bulle oxå (du kan nog

 

till och med släng i en turk, så äckligt va

 

de! ;)  )!!!!!

 

gourmet, jo visst! fy F** va det smaka illa!

min kvällsmat blev total FAIL (=dålig;) ) jag började me den där hummer/räk soppan men den lukta JÄTTE illa, men de smaka nog värre :P

men mamma blev räddaren i nöden, hon hade gjort kinagryta innan hon åkte till innebandy träningen me Björn ( varit ensamm här hemmma i 2 timmar, skönt!!) så det blev min kvällsmat tillsammans med några bröd me vitlökssmör som jag  skulle hafft till soppan :P

 

sista inlägget för ikväll!

 

İyi geceler! de e God natt! på turkiska :PP

Av Ronja - 13 oktober 2010 19:04

okej, ett beslut e fattat: det blir hummer/räk soppa!! =P =D


haha, slår vad om att du blev chockad av att jag får äta sån där Gourmet mat! ( eller så flög du av stolen för att du såg mej på bilden...)

och tro det eller ej, men jag ska göra det utan en liten råtta som styr mej och drar i mitt hår (detta skämt är endast för dej som har sett ratatouile) master peice by Ronja!


ne, hejdå, Chef Ronja is in da house! nu blire gourmet! ;)

Av Ronja - 13 oktober 2010 18:39

*suck*

äta, eller inte äta

gå ut me turbo, eller inte gå ut me turbo,

byta kanal, eller inte byta kanal,

fota eller åka till stan i helgen??

börja motionssimma efter skolan, eller åka hem och äta kakor efter skolan???

släppa in doris som står i fönstret , eller låta henne stå kvar??

detta e kvällens frågor....

... äh, Doris får väl komma in då

... ska jag ge henne mat??.. har mamma redan gjort det???

finns de inget annat i livet än frågor?? , ha, kolla, där va ju en IGEN!! O.o



Ett stort grattis till min kusin, Erika, som just fått sin artikel om högvakten i stockholm publicerad tillsammans

 me hennes bilder i nån tidning!!!! :P :D

 

ha há!! DE va INGEN fråga ;D

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards