Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Ronja - 12 oktober 2010 16:33

Aloha!!


....  .... .... neé... jah kommer inte på så mkt att skriva.... neh, jag får ta mej i kragen, vänta jag kommer nog igång med tänkandet snart .... (tuff tuff tuff tuff tuff tuff... knaaaaarrrr, bang! ...)

okej,  nu kör vi!

ja får väl börja med matten då, vi hade de ganskla lugnt,  det va bara 7 personer när jag kom dit :) fixade näääästan ett helt kappitel me algebra      sen satte jag mej lugnt och stilla i cafeterian och käka frukost (ostmacka me gurka, cornflakes me sylt och äpple juice) :) sen kom några från mkin klass dit och spelade ett Foktansväätt (DagOtto härmning xP) snabbt spel, eller så va de för att killarna skulle skryta me hur snabba dom va... eller så e jag helt enkelt bara långsam (ett bevis på de e ju min högljuda hjärna i början av inlägget ;)  )

sen hade vi SV, de va ganska kul, vi håller på me skräckisar!   !!!

Hanna (Max)  kom inte på ngt att skriva om, och då började jag tänka lite, tillslut hade jag kommit på hela hennes historia :P :Julens Gifter! handlar om en tjej som bor i en underbar familj och som en julafftons kväll ska gå och köpa mer äggtoddy åt sin mamma, men efter att hon upptäckt att ngt e fel, kidnappas hon plötsligt av en gubbe som för henne till ett labb där flera 1000 tals människor sitter inspärrde i små burar för att brukas som försöks kaniner åt olika (förmodligen illegala) saker :P  oooo!!

 

e lite besviken på mej själv eftersom jag insåg att jag gav en annan tjej en historia som har ganska bra chanser att slå min (eller tja, de e ingen tävling,.. men bli Bättre än min då) :P men det gör inget =)

min heter ngt i stil me Halloween Maskens förbannelse!! (har inte riktigt bestämt namnet än) när jag kom hem igår berätta jag för mamma, som krossade min stolthet om att ha hittat på denna utomordentliga berättelse, genom att säga:

"men.. de där låter ju precis som den där filmen me de där puckot som du tycker är så rolig (hon menar den as rolige (!) Jim Carry), The mask heter den" O.o >.< men jag bestämde mej för att ändra lite ås :)

aja, den handlar om Dylan, en(ca) 9 årig pojke som på nått sätt (har inte bestämt hur än) hittar en myskisk mask, som han bestämmer att han ska ha på sig på Halloween när han ska gå Bus eller Godis (trick or treat) me sina vänner. men kortfattat, tar masken sakta över hans hjärna och han kidnappar (ofrivilligt) sina kompisar en efter en och ... tja, det här har jag inte heller bestämt...antingen så ska han göra nått slags ritualmord på dom, hänga dom på nått läasigt sätt, förslava dom has Djävulen eller begrava dom levande.... vad tycker du???? hmm.. jag återkommernog om det :) men jag har wen känsla av att den kommer bli bra =)

 

..................................................
............................................

 

mamma kolla upp ngt me försäkringsbolaget idag, när jag åkte på en maddrass ner för våran trappa i Öra, slog jag i armbågen så den blev totalt trashad (skadad) och fick åka in till akuten. men jag/vi tror den har läkt ihop fel, de e antagligen därför som jag failar (= misslyckas ;) ) vaje gång vi ska kasta bollar på gympan, som idag, vi hade handboll, fy va ont de gjorde :P

 

ajaa, gissa vad jag behöver göra nu?? ..... ne, inte gå på toa......jepp, jag måste renskriva NO papper (och glädje smurfarna hoppar av entusiasm!!!!    INTE!)

 

CS!

 

Peace N' Love

 

  


















Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards