Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Ronja - 11 oktober 2010 19:03

heej!

sorry om jag inte har skrivit på länge! (eller , de har väl bara gått.. dar? ja e väl beroende ;P) de har varit ganska mkt nu. trött som fa* hela tiden , sälja newboddy,läxor,no rensk., firrarna MM. på tal om firrar.. Banan e död :'''( han dog i natt nån gång :'( han blev den 3:dje att spolas ner i toaletten :(

 

till minne av Banan,en underbar liten segelfens molly.

Simma i frid sötnos

     

skolan va så jä** seg idag, va så trött imorses att jag knappt orkade stå, ännu mindre äta ngt vettigt, så min frukors blev några apelsing klyftor. redan på matten (1:a lektionen) börja magen kurra, men jag tog me mej en banan (min fiisk :'((((, snyfft.) men hann bara äta några tuggor innan so :/

nu måste jag lägga på ett kål... ne, morot, de e mkt godare :) (veet ja e skum, men jag kan inte säga att det stör mej så pass mkt, (så lägg ner ditt s.k mobbande A.M de funkar inte, jag bara dissar dej dubbelt ändå... pucko(säger inga namn, vill inte att HAN (A.M) ska börja gråta när han märker att jag inte bryr mej, ja du E dissad!!...gud, ja e skumm... =D )) tillbaks till ämnet: jag måste lägga på en morot, ska rensk. NO minst 2 har jag bestämt, och så ska jag lägga mej så tidigt de bara går =) imorron blire sofft/lugnt i skolan, vi kan välja när vi vill börja vår timme med MA från kl. 8:10 till 9:00 sen har vi rast (beroende på när man börja Ma så klart) tills 10:10 då ere ...Sv..SO??? kommer inte ihåg..jag ska mot allas tanke sätt (jupp, ja E skumm =) )ta den tidiga lektionen, då kanske man kan får lite lugn och ro när man ska förenkla

3x - (4x + 8) + 7y +(9x - 5y)

......

förenk.: 3x - 4x - 8 + 7y + 9x - 5y

svar: 10x - 8 + 2y .... ha, de e rätt   !! ...tror ja....

algebra e liite av min starka sida i ma :)

sen efter en morron me lugn -MA, rast och SV/SO ska vi ta ledigt en timma för att kl 10.50/10.55 (de där va en minnes anteckning till mej :P) samlas vid gubben som alltid står på samma plats och säljer samma fisk, med samma vagn (skojja om de me samma fisk, usch va äckligt :P ) för att sedan gå till ungdommsmottagningen och prata me personalen xP vi ska gå utan lärare el nån vuxen...de kan ju blir kul, undra hur många som skippar de :P

 

 

e lite beskviken för att jag inte hunnit fota de UNDERBARA höst vädret än :(...

nu måste ja nog skriva NO :(

CS!

Peace N' Love

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards